EFIT-dag idag 12. november 2006

Då var det min första dag med ETT FOTO I TIMMEN. Jag inser plötsligt hur snabbt tiden gå; den bara flyger iväg, timme efter timme... Nu sitter jag så här med utmaningen: hur gör jag, hur postar jag mina fotos från dagen idag? Ny blogg, jag har ingen aning om hur jag gör... nytt digitalkamera som jag inte har lärt känna ordentligt än... men jag tycker ju det är kul! Vi får se hur det blev. Jag skulle vilja ta såna bilder så andra tänker: nämen vad proffsigt och samtidigt vardagligt - det är jättebra bilder! I stället blev det nog mest av allt lite vardagligt. Men det är ju så livet är, egentligen. Sådär lite vardagligt! Nä, men nu är det tillräckligt med svammel från mig, nu får jag försöka lägga in bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback