Äntligen - bättre sent än aldrig!

Då så! Nu är jag med igen! Äntligen har jag lagt ut EFIT-bilderna från dom senaste tre gångerna. Pinsamt sent, men det har varit jul, vi har varit bortresta och sjuka och... Nu har jag i alla fall lagt ut bilderna från 23-12-2006, 13-01-2007 (även om den dagen blev ganska kort, tyvärr) och senast 23-01-2007.

Nästa EFIT-dag är den 14. januari, Valentine's Day. Här blir det nog inte så mycket romantik med två små barn, men det ska bli kul att se andra EFIT'ares bilder från den dagen!

Nytt är ju att det nu är två dagar i månaden och man kan då välja att vara med båda dagarne eller bara den ena - då har man större chans att komma ihåg det också.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Nu har jag varit här och kikat på bilder också =)

Vilka bilder är det du inte ser hos mig? Fungerar det om du uppdaterar sidan igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback