EFIT 23. december 2006 - foton

9

Klockan 9 nånting
Ronja är jättebra på att se förvånad ut!


10

10 nånting
Julklapparne ska ordnas



11


11 nånting
Nu ska vi åka



12

12 nånting
Jag och Ronja i bilen. Vi är alla fyra på väg till våra grannar/vänner - ska hälsa på, önska god jul och ge lite julklappar :-)



13

13 nånting
Kompisarnas julgran är från egen skog och har två toppar! ;-)


14, 15 och 16 nånting missade jag! Det är mycket att göra dagen innan julafton där vi ska resa till familjen och sen somnade jag när jag skulle lägga barnen ;-)



17

17 nånting
Måste läsa boken om Malles jul... igen!



18

18 nånting
Av nån anledning som jag inte kommer ihåg längre försöker maken sig med lite profylaxandning vid kvällsmaten! ?



19 nånting missade jag eftersom jag skulle lägga barnen



20

20 nånting
Jag måste packa till i morgon men innan dess måste jag igenom högen av nytvättade barnkläder...



21 och 22 missade jag också! Tiden går snabbt när man har mycket att packa! ;-)



23

23 nånting
Den fulaste julgranen vi nånsin har haft... men mysigt är det ändå!



24

24 nånting
Packar packar packar



01

01 nånting
Sista bilden innan jag går och lägger mig - NU är det JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback