Indedag!

Idag har det regnet det meste af dagen og blæst voldsomt. Vi har været inde hele dagen. Efter et halvt døgn med overtræk over poolen har jeg fundet ud af at det ikke var en god idé, i hvert fald ikke når det regner. Det er sværere at fjerne mængder af regnvand fra overtrækket end fra selve poolen. Skidtet i poolen må jeg så leve med at skulle fjerne.
Den store parasol er gået fuldstændig i stykker. Jeg har haft den slået ud hele tiden under hedebølgen og glemte at tage den ned igen idag. På trods af den ekstra tunge marmorfod var hele skidtet væltet og selve parasollen er smadret. Ærgerligt.

Vi har set Snehvide og spolet lynhurtigt forbi alt det "dumme". "Jeg vil godt se den hvide!" sagde Ronja lidt senere. "Jeg elsker den film. Jeg vil se den hvide. Den kan jeg altså godt lide."

Lige nu sidder jeg her og lægger dette indlæg ind og husker mig selv på at huset hidtil har stået i omkring 100 år. Så det holder nok også til denne storm. ;-)

Saga har igen leget en del med Lego. Hun legede videre med kreationen fra igår.









"Mor, se! Vi er flyttet ind i et bur!"




Ronja ville bæres i sjal!! :-D
Det blev ringsjal eftersom de to lange hang i regnen som gynger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback