Meljævning til frokost og hvepseplage

Rolling Eyes  Den svenske ugnspannkaka jeg lavede til frokosten idag var mildest talt mislykket. Som at få delvist stivnet meljævning at spise.

Jeg serverede det oven i købet til morfar og Dorthe også! Laughing Stakkels gæster! Nå, men der var også brød og ost og gulerodssalat, så vi blev da mætte.

Det var dejligt med besøg, ungerne elsker deres morfar og Dorthe, og vi hyggede os som sædvanligt.

Far rettede parabolen til, så nu håber jeg endelig, at jeg også kan se TV i regnvejr - det har ikke kunnet lade sig gøre de seneste par år.

Hvepsene er meget aggressive og der er masser af dem. Vi kan ikke have vinduerne åbne længere og man skal være om sig hele tiden, når man er ude. Ikke sjovt når det er varmt. Jeg håber snart, det er slut!
DØ, hvepse, DØ!! Twisted Evil

Jeg har forresten fået svar på det med opgaven. Det er gået til en anden, jeg blev jo tipset om det men tilsyneladende ret sent i deres søgning. Men han var positiv og vender evt. tilbage. Muligvis bare høflighed, men man ved jo aldrig.

Tak for besøget til morfar og Dorthe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback