Nu har vi en pool!! :-D

Når nu hedebølgen er ved at være ovre har vi endelig fået pool. Billederne er fra inden den var fyldt helt op. Den er SKØN!
Nu håber jeg den holder, selvom der ikke var helt plant der hvor jeg satte den op. Til næste år skal den ikke stå så tæt op ad huset, men det var det eneste acceptable sted den kunne stå uden at alle naboer og forbipasserende havde udsyn til den. Jeg finder på noget kreativt inden næste sæson! :-)
Idag har vi alle tre badet i den og vi er alle tre begejstrede. Jeg kan af gode grunde ikke vise billeder af den i brug, så at sige.




Kommentarer
Postat av: Anna M

Vi har mycket mer vatten i vår... du kan fylla den mer om du vill. Plaska på!

Postat av: gaja

Det är redan mycket mer vatten i - bilden togs innan jag var färdig med att fylla i vatten. Det står på danska! ;-)

2008-08-02 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback