Ny mobiltelefon og nyt abbonement!

Igår begyndte jeg at bruge min nye mobiltelefon. Efter mange år med andres aflagte og en Nettotelefon som kan gemme omkring 10 sms'er inden den skal tømmes så jag kan modtage flere samt en elendig lyd har jeg endelig fået lidt luksus! Eftersom Morten og jeg nu har samme abbonement (gæt hvem der lokkede mig), kan vi ringe sammen gratis. Så gør det ikke noget at ungerne vil tale længe med deres far. Det er i det hele taget bedre og billigere end mit gamle abbonement.

Jeg har allerede givet nummeret til en del, men har sikkert glemt nogen. Sig til, hvis jeg har glemt dig!!



Kommentarer
Postat av: Ejede

Hej hej! :-) Tack för tassavtrycket på min hemsida! ;-)



Snygg mobil du har köpt, visst är det kul att kunna ta kort och skicka och ta emot MMS!? :-D

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback