Utmärkelse

Jag är glad över att vara en av dom som har fått denna av Tårtmamman.
Tack, Anna!




Utmärkelse!!



Denna bild står...

...för inspiration

...för glädje

...för vänskap över nätet


Reglerna är som följer:

 1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra, eller så många däremellan som du själv vill - se till att du länkar deras bloggar till ditt inlägg.

2. Länka sedan till...

http://tammyvitale.typepad.com/women_art_life_weaving_it/2008/07/wylde-women-awardees.html

... så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den.





Jag vill skicka den tillbaka till Anna och dessutom som Anna skicka den till: ia-fia, Lin, Bissa, Luna, Ejede, Thanisa, EliJo, Poffan, Tiz, Nebulosa, Edith, McMorrigan, diddeldi med flera men det blir ju nästen lite tokigt att skicka fram och tillbaka på det viset. *lol*

Jag vill också skicka den vidare till några andra, men får återkomma med länker osv. i morgon! Nu är jag för trött!

Nu är det den 4. september, och jag får säga att jag bara kan länka till ovannämnta, dvs. Tårtmamman som jag fick den av plus några av dom hon länkade till. Det är inte alla som har egna hemsidor/bloggar. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback