Vampyrtimen

En time med blodsmag i munden kostede denne gang godt 1500 svenske kroner.

De to første besøg på ialt 1½ time løb op på omkring 4000 kroner.
Jeg har mange besøg og en eller måske mange operationer i sigte, så jeg er så heldig, at jeg måske endda kan få lidt tilskud til at blive behandlet for min sygdom.

Det er vidunderligt logisk at tandlægebesøg skal bekostes af patienten selv. Eller skal jeg sige kunden? For når man har en sygdom, som giver problemer med tænder eller tandkød, så er man ikke rigtigt syg. Eller hvad? Måske er man ligesom bare selv lidt ude om det. Og så kan man sandelig selv få lov at betale. Man skulle simpelthen have valgt en anden arvemasse, da man som tænkt eksistens stod i arvemassesupermarkedet. Det var ikke for kvikt af mig at vælge hele to ophav med denne sygdom, og med de anlæg var det ikke for klogt at udsætte mig selv for den hormonpåvirkning, som følger af at få to børn. Dumme, dumme mig! Nu er reglerne heldigvis for mig lige blevet lavet om, så jeg får lidt tilskud, når jeg har behov for en del behandlinger, og endnu flere procents tilskud, når jeg har behov for overordentlig meget behandling. Hvilket jeg har. Det gælder bare om at skynde sig at få en masse tider så hurtigt som muligt efter hinanden, for efter 12 måneder starter det hele forfra igen. Men det passer sandelig også fint, for hver 12. måned dumper der en pose guldpenge ind af min brevsprække, så jeg har ingen som helst problemer med at betale for min tandlægeshopping. Ren luksus. Hvem har egentlig brug for sine tænder?

Kommentarer
Postat av: Ejede

Kikar in lite såhär på kvällskvisten och säger hej! :) Hoppas att allt är bra med dig och dina fina flickor!

/Ejede

Postat av: ia-fia

tandläkarbesök alltså... BLÄ!



nu ÄNTLIGEN har jag lagt in din blogg som favorit i datorn. ibland är man lite trög i vändningarna. ;)



Kramar finaste!!

2008-09-09 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback